Dreamland

Disclaimer

Assalamualaikum everyone.Welcome to my blog. Feel free to visit & follow here. Please do not copy or rip anything from here.

Navigations



Credits

Template: Sharanichi Potter
Edit: Your Name

turun pangkat :/
holaa readers ! sehat ? :) . okey , ade story :/ . lam kelas puns ade owg ta puas aty ngn aku , errr , snggup ckp mcm2x sal aku at cikgu , huh =='' , bagos nye larh kan ? smpai aku trun pangkat/ta jadi p.ketua kelas kan ? btw , aku ta nk mne puns jadi p.ketua kelas . tpii kan , aku terasa amat2x larh malu bile cikgu pilih owg laen . n terasa disisih kan oleh kwn2x n cikgu . untungg larh sape da fitnah aku mcm2x tadi , aku hargai cgt2x aww ! klo ler tebace entry niyy , agk2x hampa mrah ark ? HAHA , kesah pulak aku kan ? terasa ? ambek je ar , ade aku kesah , HAHA . hampa dokk wt style pa ? ingat mak bapak hampa pnya kelas ke ? errr , meyampah aku !!! tyme ssh mntx ar tlong ngn aku , tyme snng , ya allah ! peragai mcm cibai ! elok ar , lam stu puns dok jugak megata , pdahal satu geng urh , HAHA , btw , wlaupuns aku benci geng depaa , ade jugak yg selalu tegoq aku , wt baik ngn akuu , ta de ar smpai nk kata mcm2 at aku , okeyh ar tuw dripada depaa2x tuw , HAHA , klo sorang2x takot pengg nk mai gado , klo satu geng bru dok brani , HAHA , klo dok sorang2x , mmg da kan crik pasal ar kan musuh ? HAHA , penakot jugak kan ? HAHA . aku ta suke gado2x niyy , da ar nk PMR da , so , bebaik2x larh ! ta yah dok gado2x , hbaq at cikgu kang bwu taww , baik ar sebulan duaa , pas urh , dok ngata blek , errr , ape jenis manusia puns aku ta taw ar , HAHA . k ler , smpai dsini saje , k babai

#sape makan cili , dye akn terasa pedas nye ;)


Older Post | Newer Post